مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:052022-11-14سياسي

مطالبه گران قشم خواستار اصلاح اصولی مشکلات اتوبان خلیج فارس شدند


مجمع مطالبه گران قشم در نامه ای به معاونت فنی و زیربنای منطقه آزاد قشم خواستار اصلاح اصولی مشکلات اتوبان خلیج فارس در محدوده شهر قشم تا میدان علم و صنعت و همچنین میدان هُلُر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مجمع مطالبه گران شهرستان جزیره قشم در نامه ای به معاونت فنی و زیربنایی منطقه آزاد، خواستار اصلاح اصولی مشکلات اتوبان خلیج فارس در محدوده شهر قشم تا میدان علم و صنعت و همچنین میدان هُلُر شدند.

در همین زمینه عبدالرحیم رضوانی دبیر مجمع مطالبه گران جزیره قشم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار کرد: نگاه جامع مسؤولان سازمان منطقه آزاد قشم به توسعه زیرساختی و پایدار جزیره و رفع مشکلات در این حوزه شایسته قدردانی است.

وی افزود: اتوبان خلیج فارس در محدوده قشم تا میدان بزرگ علم و صنعت و نیز میدان بزرگ واقع در روستای هُلُر در بخش جنوبی جزیره سبب بروز مشکلات و نیز تصادف های گاه و بی گاهی می شود و خسارات جانی و مالی برای مردم به دنبال داشته است.

رضوانی در همین زمینه اضافه کرد: مجمع مطالبه گران قشم با بررسی ها و استفاده از نظرات کارشناسان، خواستار اصلاح اصولی و محسوس نقاط و چالش های ترددی در این محور که مورد دغدغه ساکنان و نهادهای نظارتی و ترافیکی نیز است، می باشد چرا که ایجاد سه میدان بزرگ و وسیع در میان بزرگراه خلیج فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گران قشم خواستار اصلاح اصولی مشکلات اتوبان خلیج فارس شدند

مطالبه گران قشم خواستار اصلاح اصولی مشکلات اتوبان خلیج فارس شدند