مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:002022-11-14سياسي

ایجاد پایگاه اجتماعی در پایانه های مسافربری برای قشر آسیب دیده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور احمد احمدی صدر رییس سازمان رفاه، - رییس سازمان رفاه شهرداری تهران از ایجاد پایگاه اجتماعی در پایانه های مسافربری به منظور ارائه خدمات به قشر آسیب دیده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور احمد احمدی صدر رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، محمدجواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، تولیت حرم امام خمینی (ره) و چند نفر از مدیران و مسئولان ارشد شهری برگزار شد.

احمدی صدر در این آیین گفت: تشکر می کنم از همه بزرگوارانی که دغدغه خدمت به مردم را دارند و باعث شدند که بتوانیم بیست و هفتمین پایگاه خدمات اجتماعی کلانشهر تهران را در جوار مرقد امام راحل (ره) برپا کنیم.

رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: خداوند در قرآن می گوید ما سه چیز به شما می دهیم؛ استخلاف یعنی حکومت، امنیت بعد از ترس و سومین چیز این است که آیین شما را نشر می دهیم و خدا از ما می خواهد که ایمان بیاوریم و عمل صالح انجام دهیم و بالاترین مصداق عمل صالح، خدمتگزاری به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایگاه اجتماعی در پایانه های مسافربری برای قشر آسیب دیده

ایجاد پایگاه اجتماعی در پایانه های مسافربری برای قشر آسیب دیده