مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-14سياسي

ایجاد پایگاه اجتماعی در پایانه های مسافربری برای قشر آسیب دیده


رییس سازمان رفاه شهرداری تهران از ایجاد پایگاه اجتماعی در پایانه های مسافربری به منظور ارائه خدمات به قشر آسیب دیده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور احمد احمدی صدر رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، محمدجواد تاجیک مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)، تولیت حرم امام خمینی (ره) و چند نفر از مدیران و مسئولان ارشد شهری برگزار شد.

احمدی صدر در این آیین گفت: تشکر می کنم از همه بزرگوارانی که دغدغه خدمت به مردم را دارند و باعث شدند که بتوانیم بیست و هفتمین پایگاه خدمات اجتماعی کلانشهر تهران را در جوار مرقد امام راحل (ره) برپا کنیم.

رییس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: خداوند در قرآن می گوید ما سه چیز به شما می دهیم؛ استخلاف یعنی حکومت، امنیت بعد از ترس و سومین چیز این است که آیین شما را نشر می دهیم و خدا از ما می خواهد که ایمان بیاوریم و عمل صالح انجام دهیم و بالاترین مصداق عمل صالح، خدمتگزاری به مردم است.

وی در ادامه گفت: شهرداری تهران امروز این شعار و این عملکرد را دارد و افتخار می کند به خدمت به مردم و ما افتخار می کنیم که خادم مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد پایگاه اجتماعی در پایانه های مسافربری برای قشر آسیب دیده

ایجاد پایگاه اجتماعی در پایانه های مسافربری برای قشر آسیب دیده