مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-14اقتصادي

50 درصد درآمدهای شهرداری یزد وصول شد


در نیمه نخست امسال، 50 درصدی درآمد مصوب شهرداری یزد مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله سیفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهر با اشاره به وصول 50 درصدی درآمد شهرداری در نیمه نخست سال اظهار داشت: این اتفاق برای نخستین بار در طول سال های گذشته افتاده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد تمام تلاش خود را به کار بسته که بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کند، گفت: در این دوره مدیریت شهری پروژه های نیمه تمام بسیاری به بهره برداری رسید و در کنار تمام اقداماتی که از این دست صورت می گیرد، باید پروژه تاثیرگذار جدیدی در سطح شهر رخ دهد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد، عملکرد شهرداری در مدیریت خسارت های سیل را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با این وجود لازم است که در بحث سیما و منظر شهری و نصب المان های مناسب هم اقدامات خوبی صورت گیرد.

سیفی با بیان اینکه بحث ترافیک در سطح شهر یزد به صورت جدی مشکل ساز شده است، عنوان کرد: در ساعت های زیادی خیابان های شهر یزد به شدت با ترافیک سنگین روبرو می شود.

وی بیان کرد: اگر واقعا نیاز به ایجاد معابر جدید برای رفع این مشکل وجود دارد یا نیاز به پروژه های بیشتر در زمینه اصلاح هندسی تقاطع ها وجود دارد باید اقدام لازم صورت پذیرد تا این مشکل مردم برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد درآمدهای شهرداری یزد وصول شد

50 درصد درآمدهای شهرداری یزد وصول شد