مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-14اقتصادي

56 درصد برنامه اشتغال در مازندران محقق شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تاکنون حدود 31 هزار شغل معادل 56 درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است.

- حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تهیه برش های دستگاهی و شهرستانی مسئله اشتغال در استان اظهار داشت: تاکنون حدود 31 درصد تعهد اشتغال سال جاری در استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 56 درصد تعهد اشتغال استان محقق شده است، گفت: راستی آزمایی اشتغال ثبت شده در سامانه رصد از سوی تعاون و تأمین اجتماعی در دست اقدام است.

وی با عنوان اینکه هرگونه انحراف در آمار اشتغال باید به صورت ویژه پیگیری شود، گفت: جذب به موقع و بهنگام تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال امری مهم است و دستگاه ها باید در این زمینه اهتمام لازم داشته باشند.

خیریان پور ادامه داد: با همکاری بنیاد برکت و انعقاد تفاهمنامه هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رونق روستاهای محروم، کمتر توسعه یافته و با محوریت شرکت های دانش بنیان و کارهای خلاقانه تخصیص داده شده است.

معاون استاندار مازندران از فرمانداران خواست تا پیگیر سهم شهرستانی اعتبارات باشند و گفت: تاکنون از 770 میلیارد تومان اعتبارات کمیته امداد 717 میلیارد تومان جذب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد برنامه اشتغال در مازندران محقق شده است

56 درصد برنامه اشتغال در مازندران محقق شده است