مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:212022-11-14اجتماعي

روایت بانوی کارآفرینی که غرق در گل و زیبایی است/ نمی خواهم درجا بزنم


زهرا طاهری پرکوهی حاصلخیزی استان مازندران زبانزد است و همین موضوع شرایط خوبی را برای پرورش گل و گیاه فراهم کرده و در این زمینه کارآفرینان موفقی هستند که با تلاش و پشتکار مشغول به کار هستند، مطمئنا اگر پای درددل های شان بنشینید حرف های زیادی برای گفتن دارند، حرف هایی از جنس علاقه و تجربه.

در این مسیر کارآفرینان بسیاری ورود پیدا کردند که در گوشه و کنار این کشور و این استان دیده می شوند، کافی است مجالی برای بروز پیدا کنند تا الگویی برای جوانان و افراد علاقمند به این صنعت شوند.

  به سراغ میترا شکراللهی بانوی 49 ساله مازندرانی رفتیم که در زمینه تولید گل و گیاه توانست سری بین سرها درآورد، بانویی که پس از گذشت سال ها تلاش علاوه بر دستیابی به جایگاهی بالا در عرصه گل و گیاه و کسب درآمدی قابل توجه به یکی از برترین کارآفرینان و ایجادکنندگان اشتغال برای علاقه مندان به این حرفه تبدیل شد.

ورودش به کار و کارآفرینی اتفاقی نبود اما با کمترین امکانات وارد عرصه گل و گیاه شد ولی اکنون به یکی از برترین تولید کنندگان در این حوزه تبدیل شده است.

  *گل و گیاه حالم را خوب می کند خانم شکراللهی بانوی بااراده مازندرانی در گفت وگو با فارس، می گوید: همیشه گل و گیاه حالم را خوب می کرد، در حیاط منزلم تعداد گل داشتم که وقتی با آن سرگرم می شدم در قید زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانوی کارآفرینی که غرق در گل و زیبایی است/ نمی خواهم درجا بزنم

روایت بانوی کارآفرینی که غرق در گل و زیبایی است/ نمی خواهم درجا بزنم