مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-14فناوري

15 هزار تومان حداقل هزینه ماهیانه تلفن ثابت مشترکان در زنجان


مدیرعامل مخابرات منطقه زنجان هزینه ماهیانه تلفن ثابت به مشتریان در زنجان حداقل 15 هزار تومان به صورت ماهیانه است، گفت: تلفن ثابت چه به پریز وصل باشد چه نباشد، - ایسنا/زنجان مدیرعامل مخابرات منطقه زنجان هزینه ماهیانه تلفن ثابت به مشتریان در زنجان حداقل 15 هزار تومان به صورت ماهیانه است، گفت: تلفن ثابت چه به پریز وصل باشد چه نباشد، مشترک موظف به پرداخت این مبلغ است، مگر اینکه امتیازش را واگذار کند.

حبیب الله شبستانی شامگاه دیروز (22 آبان ماه) در نشست خبری با بیان اینکه اگر اینترنت نباشد، شرکت مخابرات ورشکست می شود، اظهار کرد: هزینه های نیروی انسانی که ماهانه 10 میلیارد تومان می شود و همچنین هزینه های انرژی و پیمانکاری را باید در نظر گیریم.

وی به دستورالعمل صورت حساب ماهانه تلفن ثابت از ابلاغ دستورالعمل صورت حساب های جدید تلفن ثابت شهرها اشاره کرد و افزود: بر اساس آن حداقل هزینه ماهانه تلفن ثابت در مرکز زنجان 15 هزار تومان و سایر شهرهای استان زنجان نیز 10 هزار تومان محاسبه می شود که تقریبا 60 درصد مشترکین به الگوی تعریف شده می رسند.

مدیرعامل مخابرات منطقه زنجان با اشاره به اینکه حداقل هزینه ماهانه تلفن در مراکز استان ها 15 هزار تومان است، اضافه کرد: تلفن ثابت چه به پریز وصل باشد چه نباشد، مشترک موظف به پرداخت این مبلغ است مگر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار تومان حداقل هزینه ماهیانه تلفن ثابت مشترکان در زنجان

15 هزار تومان حداقل هزینه ماهیانه تلفن ثابت مشترکان در زنجان