مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:452022-11-14سياسي

آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید


انجمن علمی دانشجویی کامپیوتر دانشگاه بین المللی امام خمینی، دوره مجازی آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید و زبان برنامه نویسی کاتلین را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره طی 10 جلسه در روزهای پنجشنبه و جمعه در بستر گوگل میت برپا می شود و شروع آن از سه آذر خواهد بود.

آشنایی با کاتلین و ساختار کلی آن، متغییر ها، عملگرهای ریاضی ، دستورات شرطی if، دستورات شرطی when، دستورات حلقه for ، دستورات حلقه while، دستورات تودرتو، دستورات eak و continue ، آرایه ها (array)، فانکشن ها (fun)، کلاس ها ، سازنده ها، مدیریت null، آرایه هایی از نوع TreeMap و مقادیر نامگذاری شده و پیش فرض، مدیریت استثناها try-catch ، افزونه نویسی (extension function)، معرفی کامل operator overloading و infix function، آشنایی با اصول شی گرایی ، آموزش کامل nested و inner، سطوح دسترسی و ارث بری، کلاس های interface، data class، sealed generic، enum، abstract از جمله سرفصل های این دوره است.

علاقه مندان می توانند با استفاده از آدرس https://docs.

google.

com/forms/d/e/1FAIpQLSe3Np3XMk1b8ne5SXDU8KnX285zDhbBo-I_hB21lw1BH8s_qg/viewform?usp=sf_link برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه های @Heevaa و @Kmshahroudi پیام دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید

آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید