مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-14ورزشي

جوابیه هیأت والیبال استان همدان در واکنش به خبر ایسنا


هیأت والیبال استان همدان در واکنش به خبر ایسنا که خبری مبنی بر افشاگری از اتفاقات درون تیمی باشگاه سروقامتان همدان بود و موضوعات بسیاری در این خبر از سوی مصاحبه کننده مطرح شد با انتشار بیانیه ای نسبت به حواشی و اتفاقات رخ داده واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیأت والیبال استان همدان با ارسال این پیام به خبرگزاری ایسنا نسبت به خبر منتشر شده واکنش نشان داد و خبرگزاری ایسنا بر حسب قانون مطبوعات وظیفه خود می داند متن ارسالی و جوابیه را بدون در نظر گرفتن درستی یا نادرستی آن جهت تبیین افکار عمومی منتشر کند.

با سلام احترامأ پیرو گزارش این خبرگزاری در تاریخ 17 آبانماه با عنوان 7بازیکن پولی در سروقامتان حضور داشت به استحضار می رساند؛ در ابتدا لازم به ذکر است تمامی موارد مطرح شده در رابطه با اینکه فصل گذشته 7بازیکن با پرداخت پول در تیم سروقامتان حضور داشتند باید با ارائه مستند و مدارک این موضوع روشن و شفاف شود.

اینکه گفته می شود برای انتخاب بازیکنان تست گرفته نشده قابل ذکر است؛ چون باشگاه خصوصی بوده و مالکیت شخصی دارد و بر اساس سیاست های خود تیم را می بندد و این ارتباطی با هیأت والیبال استان ندارد.

در بند دیگری آمده هیأت والیبال از اداره ورزش یا فدراسیون یا نماینده مجلس مبلغی دریافت کرده که لازم به ذکر است هیچ مبلغی توسط هیأت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه هیأت والیبال استان همدان در واکنش به خبر ایسنا

جوابیه هیأت والیبال استان همدان در واکنش به خبر ایسنا