مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 22:252022-11-13سياسي

صدور حکم توقیف و ضبط یک فلزیاب در فاروج


مسئول واحد حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی از صدور حکم توقیف و ضبط یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در فاروج به نفع اداره کل میراث فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، ملک حسین قویدل چوکانلو، مسئول واحد حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی اظهارکرد: حکم توقیف و ضبط یک دستگاه فلزیاب غیرمجاز در فاروج به نفع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی صادر شد.

وی گفت: این پرونده در شعبه 101 دادگاه کیفری شهرستان فاروج مورد رسیدگی قرار گرفت.

مسئول واحد حقوقی و املاک اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی افزود: فلزیاب مکشوفه نیز پس از طی مراحل قانونی، تحویل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شیروان شد.

قویدل چوکانلو خاطرنشان کرد: ساخت، خریدوفروش، نگهداری و استفاده از هرگونه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور، منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

وی افزود: مجازات استفاده از دستگاه فلزیاب در حفاری های غیرمجاز، علاوه بر ضبط و توقیف دستگاه، یک تا سه سال حبس است و نگهداری این گونه دستگاه ها بدون مجوز میراث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم توقیف و ضبط یک فلزیاب در فاروج

صدور حکم توقیف و ضبط یک فلزیاب در فاروج