مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 22:052022-11-13حوادث

پلیس با قاچاق چوب و زمین خواری در فولادمحله برخورد می کند


نیروی انتظامی در تعامل با منابع طبیعی در حفاظت از عرصه های ملی وارد می شود و با قاچاق چوب و زمین خواری در فولادمحله برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، امشب تفاهم نامه ای در خصوص تعامل و همکاری در خصوص پیشبرد اهداف سازمانی و اعلام جرائم مرتبط با عرصه های منابع طبیعی و همکاری در اجرای احکام قضایی و اجرای گشت مشترک بین عوامل نیروی انتظامی پاسگاه فولادمحله و یگان حفاظت منابع طبیعی در خصوص قاچاق چوب محصولات فرعی، زمین خواری، تخریب و تصرف در اراضی ملی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مهدی شهر بین یگان حفاظت شهرستان و پاسگاه انتظامی فولاد به امضا رسید.

سروان سیدرضا قادری، فرمانده انتظامی پاسگاه فولادمحله در حاشیه امضای این تفاهم نامه گفت: تعامل نیروی انتظامی با منابع طبیعی نقش مهمی در حفاظت از عرصه های ملی دارد.

وی تعامل بین دو مجموعه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و نیروی انتظامی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود با افزایش روزافزون این تعاملات، شاهد کاهش چشمگیر تصرفات و تخریب اراضی ملی در شهرستان مهدی شهر خواهیم بود.

حیدر واحدی مطلق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر هم در حاشیه این نشست خواستار همراهی نیروی انتظامی همچون گذشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس با قاچاق چوب و زمین خواری در فولادمحله برخورد می کند

پلیس با قاچاق چوب و زمین خواری در فولادمحله برخورد می کند