مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-13سياسي

«ماجرای امروز» به آنتن «افق» رسید


برنامه تلویزیونی «ماجرای امروز» روایت مظلومیت شهدای فتنه های داخلی از زبان خانواده این شهدای بزرگوار در قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین خواهد شد.

- برنامه تلویزیونی ماجرای امروز روایت مظلومیت شهدای فتنه های داخلی از زبان خانواده این شهدای بزرگوار در قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، ماجرای امروز نام برنامه جدیدی است که برای اولین بار با سوژه ای نو تولید شده و در جدول پخش برنامه های شبکه افق قرار گرفته و تلاش می کند با دعوت از مادران و همسران شهدای مظلوم فتنه های داخل کشور فتنه های 88 تا حوادث اخیر را روایت کند.

محسن اردستانی کارگردان ماجرای امروز گفت: اگر ماجرای نیمروز در رابطه با فتنه های منافقین و دهه 60 بود، برنامه تلویزیونی ماجرای امروز در رابطه با فتنه ها از سال 88 تاکنون است.

وی با تاکید بر مظلومیت شهدای فتنه های داخلی، افزود: مادران و همسران شهدای فتنه 88، آبان 98 و فتنه 1401 و شهدای امنیت و شهدای پاسداران جلوی دوربین قرار گرفتند.

چندین سال است که برای شهدا از جمله شهدای مدافع حرم پاکستانی و افغانستانی در حال ساخت برنامه هستم اما امروز در این بمباران رسانه ای علیه ایران در واقع شهدای فتنه داخل کشور از مظلوم ترین ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماجرای امروز» به آنتن «افق» رسید

«ماجرای امروز» به آنتن «افق» رسید