مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:202022-11-13سياسي

طرح کتاب در گردش اجرا می شود


به مناسبت سی اُمین دوره هفته کتاب، برنامه های کتابخانه ها و مراکز فرهنگی مدیریت فرهنگی هنری منطقه چهارده از 21 تا 27 آبان ماه سالجاری اعلام شد.

- طرح کتاب در گردش از جمله این طرح هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اعظم قاسمی دولت آبادی دبیر اجرایی هفته کتاب و کتابخوانی منطقه چهارده و رییس کتابخانه اخلاق، مشارکت نوجوانان به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنا سازی نوجوانان با بخش های مختلف کتابخانه، ایجاد زمینه مناسب برای تقویت مهارت های فردی و اجتماعی نوجوانان، ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ترویج سنت حسنه اهدای کتاب را از جمله اهداف برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد.

وی افزود: در طول هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه ها و مراکز تابعه منطقه چهارده، دوازده عنوان برنامه به اجرا در می آید که باشگاه کتابخوانی چرخ نیلوفری با موضوع آموزش مهارت های مطالعه، خوانش کتاب به انتخاب کودکان و نوجوانان و مشارکت دانش آموزان در انجام امور کتابخانه ای با عنوان کتابدار شو از جمله این برنامه ها است.

به گفته وی، نقد و بررسی داستان گلدسته ها و فلک در کتابخانه ابن سینا، کتاب تسلیم نشی، برنده ای در خانه فرهنگ شهید اندرزگو و کتاب به من نگو زن در کتابخانه اخلاق را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که با حضور علاقه مندان به کتاب و کتابخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کتاب در گردش اجرا می شود

طرح کتاب در گردش اجرا می شود