مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-13اقتصادي

مشکلی در تولید و توزیع روغن موتور وجود ندارد


رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن با بیان اینکه هیچ مشکلی در تولید و عرضه روغن موتور وجود ندارد، گفت: واحدهای توزیع مجاز با ثبت تقاضای خود در سامانه، - محمدرضا آل سارا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: در حال حاضر روغن موتور به اندازه کافی در کارخانه ها تولید می شود و حتی برخی از کارخانه ها بیش از نیاز داخل تولید می کنند.

  رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن بیان داشت: توزیع کنندگان روغن موتور برای دریافت روغن موتور از کارخانه ها، تقاضای خود را در سامانه جامع تجارت ثبت می کنند و پس از ثبت و طی فرآیند لازم در این سامانه، روغن موتور توسط کارخانه ها یا شرکت های پخش برای متقاضی ارسال و درب واحد صنفی تحویل می شود.

   وی در رابطه با قیمت عرضه روغن موتور نیز بیان داشت: در قیمت ها نیز هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته ایم و براساس قیمت مصوبی که کارخانه های تولید کننده روغن موتور از سازمان حمایت اخذ کرده اند، این کالا عرضه می شود.

  آل سارا بیان داشت: قیمت مصوب مصرف کننده روی قوطی های روغن موتور درج شده و عرضه کنندگان مکلفند تا کالای مذکور را با قیمت مصوب به مشتریان عرضه کنند.

  رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک، فیلتر و تعویض روغن اظهار داشت: واحدهای صنفی عرضه کننده روغن موتور که پروانه کسب ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در تولید و توزیع روغن موتور وجود ندارد

مشکلی در تولید و توزیع روغن موتور وجود ندارد