مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-13سياسي

«ماجرای امروز»؛ روایت مظلومیت شهدای فتنه ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، «ماجرای امروز» نام برنامه جدیدی است که برای اولین بار با سوژه ای نو تولید شده و در جدول پخش برنامه های شبکه افق قرار گرفته و تلاش می کند با دعوت از مادران و همسران شهدای مظلوم فتنه .

- برنامه تلویزیونی ماجرای امروز روایت مظلومیت شهدای فتنه های داخلی از زبان خانواده این شهدای بزرگوار در قاب شبکه افق مهمان خانه مخاطبین خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، ماجرای امروز نام برنامه جدیدی است که برای اولین بار با سوژه ای نو تولید شده و در جدول پخش برنامه های شبکه افق قرار گرفته و تلاش می کند با دعوت از مادران و همسران شهدای مظلوم فتنه های داخل کشور فتنه های 88 تا حوادث اخیر را روایت کند.

محسن اردستانی کارگردان ماجرای امروز گفت: اگر ماجرای نیمروز در رابطه با فتنه های منافقین و دهه 60 بود، برنامه تلویزیونی ماجرای امروز در رابطه با فتنه ها از سال 88 تاکنون است.

وی با تاکید بر مظلومیت شهدای فتنه های داخلی، افزود: مادران و همسران شهدای فتنه 88، آبان 98 و فتنه 1401 و شهدای امنیت و شهدای پاسداران جلوی دوربین قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماجرای امروز»؛ روایت مظلومیت شهدای فتنه ها

«ماجرای امروز»؛ روایت مظلومیت شهدای فتنه ها