مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-13سياسي

آموزش های پیشگیری از جرایم سایبری در استان بوشهر گسترش یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر آموزش جرایم اینترنتی و فضای مجازی و راه های پیشگیری از آن گفت: آموزش سواد دیجیتال و جرایم سایبری در اولویت قرار داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات ظهر یکشنبه در سومین نشست شورای فضای مجازی استان بوشهر با تاکید بر شناخت آسیب شناسی فضای سایبری و همفکری ایجاد لشکر سایبری در استان، اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در شورای فضای مجازی استان بوشهر، دوره آموزشی پدافند غیرعامل سایبری ویژه مدیران، آموزش رسانه، سواد دیجیتال و جرایم سایبری و استفاده از ظرفیت دستگاه ها در جهت تولید محتوای فاخر در فضای سایبری برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: صیانت از حریم امنیت اجتماعی مردم در مقابل کسانی که خلاف قانون نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام می کنند ضروری است.

وی تصریح کرد: لازم است با اطلاع رسانی توسط رسانه ها زمینه را برای روشنگری بیشتر اقشار مختلف جامعه و امنیت در جامعه فراهم کرد و بر ضرورت شفاف سازی در امر اطلاع رسانی و ترویج و توسعه سبک زندگی ایرانی اسلامی در بین اقشار جامعه تاکید کرد.

وی یادآور شد: بر اساس گزارشات و بررسی های وزارت ارتباطات کیفیت و حجم ارتباطات پیام رسان های داخلی افزایش یافته و امیدوار کننده است که مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های پیشگیری از جرایم سایبری در استان بوشهر گسترش یابد

آموزش های پیشگیری از جرایم سایبری در استان بوشهر گسترش یابد