مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-13اجتماعي

راه های جنوب کرمان در معرض خطر سیلاب های وحشی هستند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: راه های جنوب کرمان در مناطق کوهستانی و چه در دشت در معرض خطر سیلاب های وحشی هستند.

- مجتبی محمودی امروز 22 آبان ماه در حاشیه بازدید از پل های محور ساردوییه _دلفارد -جیرفت گفت: خوشبختانه با اقدامات موثر در حوزه 3700 دستکاه پل مشکلی نداریم و باید نگهداری سطحی و اولیه این تعداد پل انجام شود .

وی افزود: 4300 دستگاه پل در حوزه راه های جنوب کرمان وجود دارد که با برنامه ریزی های سالانه اقدامات تعمیراتی برای پلهایی که نیاز به تعمیر و نگهداری دارند در دستور کار جدی این اداره کل است .

محمودی با بیان اینکه راه های جنوب کرمان در مناطق کوهستانی و چه در دشت در معرض خطر سیلاب های وحشی هستند، افزود: با توجه به ادغام و پیوستن مجموعه اداره راه های روستایی از راه و شهرسازی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان بیشترین مشکل را ما در راه های روستایی داریم که به علت قدمت جاده ها و راه ها، پلهای ساخته شده و ابنیه نیاز به تعمیرات اساسی همکاران ما را بیشتر درگیر کار و حوزه کاری وسیع تری کرده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: با توجه به طراحی های صورت گرفته در گذشته میزان دبی سیلاب ورودی به پلها در برخی مناطق جنوب کرمان در سالهای جدید و دستکاری و هدایت سیلاب ها به صورت غیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های جنوب کرمان در معرض خطر سیلاب های وحشی هستند

راه های جنوب کرمان در معرض خطر سیلاب های وحشی هستند