مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-13اقتصادي

بیگاری کارخانه سیمان آباده از کارگرانی که حق اعتراض هم ندارند!


کارخانه سیمان آباده با توجه به فروش حدود 90 میلیارد تومانی سیمان در نیم سال اخیر، اما باز هم معوقات بین 6 تا 8 ماهه کارگران خود را پرداخت نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، مسئله کارخانه سیمان آباده که مدت ها است به یکی از دغدغه های اصلی مسئولین شهرستان آباده تبدیل شده است، همچنان تعهدات خود در خصوص پرداخت معوقات را انجام نمی دهد.

کافی است در جستجوگر گوگل عبارت (کارگران کارخانه سیمان آباده) را جستجو کنید، آن گاه با ده ها خبر و مطالبه از رسانه های مختلف با عبارات مشکلات، گلایه، معوقات حقوقی و اخراج کارگران این کارخانه طی چندین سال گذشته روبرو می شوید.

  این در حالی است که جواب صدای اعتراضی که از سوی کارگران این کارخانه بلند شده است، نامه اخراج بوده و این امر سبب شده صدایی از مابقی کارگران بیرون نیاید و تن به بیگاری کشیدن در این کارخانه دهند.

اطلاعاتی که به دست خبرنگار فارس رسیده است، نشان می دهد این کارخانه فقط در 6 ماهه اخیر حدود 150 هزار تن بارگیری سیمان داشته است که با یک ضرب ساده و با احتساب میانگین هر کیلو سیمان 600 تومان، مشخص می شود درآمد این کارخانه از فروش سیمان در 6 ماهه اخیر حدود 90 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیگاری کارخانه سیمان آباده از کارگرانی که حق اعتراض هم ندارند!

بیگاری کارخانه سیمان آباده از کارگرانی که حق اعتراض هم ندارند!