مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-13ورزشي

لزوم بهره گیری از ظرفیت ورزشی سواحل گیلان


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت ورزشی سواحل استان گفت: ورزش روستایی تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای عالی ورزش موفقیت های گیلان در این بخش را رو به رشد برشمرد و اظهار کرد: گیلان جایگاه خوبی در بخش ورزش قهرمانی و پهلوانی دارد.

وی، استعدادیابی و شناخت ظرفیت های ورزشی را بسیار با اهمیت خواند و افزود: شناسایی استعدادهای ورزشی استان و پرورش آنها بسیار ضرورت دارد.

استاندار گیلان، مدارس و مراکز آموزشی را کانون رشد و تعالی ورزشی دانست و بیان کرد: گروه سنی کودک و نوجوان مناسب ترین رده برای شناسایی توانمندی های فردی و اجتماعی است و باید بیشتر به آنها توجه شود.

عباسی با تاکید بر لزوم افزایش سرانه ورزشی در مراکز آموزش پایه تا دانشگاه اضافه کرد: با برگزاری کلاس های فوق برنامه ورزشی در مدارس، سلامت روح و روان به عنوان عامل مؤثر در یادگیری به میزان قابل توجهی تحت تأثیر تحرک و پویایی قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه استفاده مؤثر از ظرفیت های موجود در امر ورزش باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: برای تحقق این امر دستگاه های اجرایی و نهادهای استان نسبت به معرفی اماکن و توانمندی های خود در امر ورزش اقدام کنند تا نسبت به استفاده حداکثری از این توانمندی برای توسعه امر ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از ظرفیت ورزشی سواحل گیلان

لزوم بهره گیری از ظرفیت ورزشی سواحل گیلان