مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-13سياسي

نوبران، نیازمند توسعه شاخص های اقتصادی و صنعتی


بخش نوبران برای دست یابی به توسعه متوازن نیازمند تقویت سرمایه گذاری در حوزه صنعتی و اقتصادی است تا بتواند با اتکاء به ظرفیت هایی که در ابعاد گوناگون دارد مسیر رشد و شکوفایی را شتابان طی کند.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: بخش نوبران برای دست یابی به توسعه متوازن نیازمند تقویت سرمایه گذاری در حوزه صنعتی و اقتصادی است تا بتواند با اتکاء به ظرفیت هایی که در ابعاد گوناگون دارد مسیر رشد و شکوفایی را شتابان طی کند.

مهدی الیاسی یکشنبه 22 آبانماه 1401 در جلسه شورای اداری بخش نوبران که در سالن جلسات بخشداری برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه میعادگاه اتحاد بین آحاد مختلف مردم است و حضور مسئولان در این آیین عبادی سیاسی ضمن برقراری ارتباط از نزدیک با جامعه فرصتی برای لمس کردن مشکلات است.

وی از نماز جمعه به عنوان یادگاری از صدر اسلام یاد کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی این آیین اعتقادی و دینی در تمام نقاط کشور برگزار می شود و توانسته است کارکردی در تراز انقلاب در ابعاد سیاسی، اعتقادی، اخلاقی و دینی داشته باشد.

فرماندار ساوه از تریبون نماز جمعه به عنوان نقطه اتصال بین مردم و حاکمیت یاد کرد و با بیان اینکه تریبون نماز جمعه زبان گویای مردم است و مطالبات هفتگی جامعه را در سایه اتحاد و همدلی و در فضای امیدآفرینی منعکس می کند، افزود: امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبران، نیازمند توسعه شاخص های اقتصادی و صنعتی

نوبران، نیازمند توسعه شاخص های اقتصادی و صنعتی