مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-13فرهنگي

فاخرترین جلوه توانمندسازی معلولان در عرصه هنر و تئاتر است


توانمندسازی معلولان از اهداف اصلی و رویکردهای این سازمان بود و فاخرترین جلوه توانمندسازی این سازمان در عرصه هنر و تئاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلمان حسینی ظهر یکشنبه در افتتاحیه ششمین جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت (طلوع)، با بیان اینکه توانمندسازی معلولان از اهداف اصلی و رویکردهای این سازمان بود و هنر تئاتر به عنوان بخشی از این فرایند مورد توجه جدی است، گفت: سازمان بهزیستی فعالیت های بسیار زیادی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت دارد که فاخرترین جلوه توانمندسازی این سازمان در عرصه هنر و تئاتر است که افراد دارای معلولیت به بهترین شکل این توانمندی را به ظهور رسانده اند.

وی افزود: جشنواره منطقه ای تئاتر افراد دارای معلولیت (طلوع) فرصتی است تا افراد دارای معلولیت با زبان هنر و خلاقیت افکار عمومی را با چالش ها، توانمندی ها و مشکلات آشنا کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: افراد معلول دارای توانمندی های بالایی در حوزه های مختلف هستند و این توانمندی ها نقش مهمی در رفع مشکلاتت و چالش ها مربوط به این قشر دارد.

حسینی افزود: استان زنجان برای سومین بار از 22 آبان ماه الی 25 آبان ماه میزبان جشنواره تئاتر منطقه ای (طلوع) و هنرمندان استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین و زنجان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاخرترین جلوه توانمندسازی معلولان در عرصه هنر و تئاتر است

فاخرترین جلوه توانمندسازی معلولان در عرصه هنر و تئاتر است