مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-13اجتماعي

روزانه 10 هزار زائر از مرز مهران تردد می کنند


روزانه بطور میانگین 10 هزار زائر از مرز مهران تردد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست شورای راهبری تصادفات و کمیسیون ایمنی راههای استان با تاکید بر تکمیل پروژه های حوزه راهسازی استان، حذف پیچ های خطرناک و ایجاد علائم هشدار دهنده در همه مسیر مواصلاتی استان، بیان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان با همکاری دستگاه های متولی گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده و تعداد پیچ های خطرناک و نقاط حادثه خیز استان ارایه دهد.

وی در ادامه افزود: تعریض راههای مواصلاتی، حذف پیچ های خطرناک، نصب علائم هشدار دهنده و آرام سازی مسیرها در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود در با انتقاد از همسطح نبودن معابر درون شهری در برخی از مناطق شهر ایلام، به فرماندار و شهردار ایلام دستور داد در اسرع وقت معابر و خیابان ها یکنواخت و همسطح شود.

وی بیان کرد: در راستای حفظ حقوق شهروندی، شهرداری ایلام در اسرع به این وضعیت سامان دهد چراکه خیابان ها و معابر مشاع و مربوط به همه مردم است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: تمامی پیاده روی های شهر ایلام باید دارای یک سطح یکنواخت باشد و فرماندار با همکاری شهرداری فعالیت خود را در این راستا آغاز کند و در جلسه بعدی گزارش اقدامات خود را در این خصوص ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 10 هزار زائر از مرز مهران تردد می کنند

روزانه 10 هزار زائر از مرز مهران تردد می کنند