مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 12:252022-11-13بين الملل

استفاده FBI از جاسوس افزار اسراییلی برای شهروندان آمریکایی


طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اخیرا و در اوایل سال گذشته میلادی اداره تحقیقات فدرال(FBI) آمریکا تصمیم داشته از جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس در تحقیقات جنایی استفاده کند.

- طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اخیرا و در اوایل سال گذشته میلادی اداره تحقیقات فدرال(FBI) آمریکا تصمیم داشته از جاسوس افزار اسراییلی پگاسوس در تحقیقات جنایی استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از انگجت، طبق اسناد داخلی و همچنین سوابق دادگاه بین اواخر 2020 و اوایل 2021 میلادی مقامات این آژانس فدرال در مراحل پیشرفته توسعه برنامه هایی برای اطلاع رسانی به مدیریت سازمان FBI در مورد نرم افزار بودند.

به نوشته نشریه نیویورک تایمز، این اسناد همچنین نشان می دهند FBI دستورالعملی برای دادستان های فدرال ایجاد کرده و در آن توضیح داده شده بود چگونه نحوه استفاده اف بی آی از پگاسوس در طول پرونده های قضایی افشا شود.

با توجه به اسناد هنوز مشخص نیست اف بی آی درباره استفاده از جاسوس افزار مذکور برای شهروندان آمریکایی چه تصمیمی گرفته است.

در اوایل سال جاری میلادی نشریه نیویورک تایمز فاش کرد این آژانس فدرال یک نسخه از جاسوس افزار پگاسوس به نام فانتوم را آزمایش کرده که می تواند موبایل هایی با شماره تلفن های مربوط به آمریکا را هدف بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده FBI از جاسوس افزار اسراییلی برای شهروندان آمریکایی

استفاده FBI از جاسوس افزار اسراییلی برای شهروندان آمریکایی