مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-13اجتماعي

سامانه بارشی جدید از چهارشنبه در استان بوشهر فعال می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه بارشی جدید به استان خبر داد و گفت: برای روزهای پنجشنبه و جمعه بارش باران گاهی رگبار همراه با رعدوبرق مورد انتظار است.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد طی امروز و فردا با وزش بادهای شمالی بر روی خلیج فارس، به خصوص سواحل مرکزی و جنوبی استان، دریا متلاطم است.

وی اضافه کرد: طی این مدت در برخی از ساعات با افزایش پوشش ابر احتمال وقوع بارش خفیف و پراکنده باران در برخی نقاط دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین از روز چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان، ضمن افزایش پوشش ابر و سرعت وزش بادهای جنوبی، وقوع بارش باران گاهی رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد در روزهای پنجشنبه و جمعه مورد انتظار است.

‬ وی ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت 10 تا 34 گاهی 44 کیلومتر در ساعت و در سواحل مرکزی و جنوبی در برخی ساعات 18 تا 56 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی جدید از چهارشنبه در استان بوشهر فعال می شود

سامانه بارشی جدید از چهارشنبه در استان بوشهر فعال می شود