مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-13سياسي

دبیرانجمن اسلامی دانشکده شریعتی: چهارمین دوره تشکیلاتی مشکات برگزار می شود


دبیر انجمن اسلامی دانشکده شریعتی (عضو دفتر تحکیم وحدت) گفت: چهارمین دوره آموزشی-تشکیلاتی مشکات ویژه اعضای جدید الورود این تشکل دانشجویی برگزار می شود.

- فرهمند دبیر انجمن اسلامی دانشکده شریعتی( عضو دفتر تحکیم وحدت) در گفت و گو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: چهارمین دوره آموزشی تشکیلاتی مشکات ویژه دانشجویان جدید الورود این تشکل دانشجویی برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، آشنایی و آماده سازی شرکت کنندگان، برای شروع فعالیت های دانشجویی- تشکیلاتی است.

این فعال دانشجویی در ادامه تاکید کرد: این دوره تشکیلاتی26 و 27 آبان ماه برگزار می شود و شرکت کنندگان دوره از اعضای جدیدالورود انجمن اسلامی شریعتی خواهند بود.

دبیر انجمن اسلامی دانشکده شریعتی گفت: دانشجویان در این دوره با مفاهیم و سرفصل هایی همچون رسالت دانشجویی و تشکیلات، کنش گری حوزه زنان، تحلیل سیاسی، اهمیت و کاربرد رسانه، و همینطور یادداشت نویسی آشنا می شوند و آموزش های کاربردی در این زمینه ها صورت می گیرد.

فرهمند در پایان تاکید کرد: اساتید این دوره  محمد حسین قائدشرف، مهدیه دهقان، فائزه فاتحی از ادوار دفتر تحکیم وحدت ، زهرا مظهری دبیرسیاسی دفترتحکیم وحدت و از ادوار انجمن شریعتی و مهدیه جوکار ادوار انجمن اسلامی دانشکده شریعتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرانجمن اسلامی دانشکده شریعتی: چهارمین دوره تشکیلاتی مشکات برگزار می شود

دبیرانجمن اسلامی دانشکده شریعتی: چهارمین دوره تشکیلاتی مشکات برگزار می شود