مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 10:102022-11-13سياسي

آیت الله ناصری: اقتدار کشور به عنوان امانت الهی صیانت شود


امام جمعه یزد با اشاره به این که نظام اسلامی و اقتدار کشور یک امانت الهی است، گفت: نیروهای مسلح باید از این امانات صیانت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، صبح امروز در جلسه مشترک ائمه جمعه استان یزد و فرماندهان سپاه و ارتش استان های یزد و اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: قرآن در چند آیه در مورد امانات الهی بحث می کند و به حفظ و رعایت و رد کردن آن به اهلش تاکید کرده است.

وی افزود: از آنجا که کلمه امانات جمع است، فقط امانات مادی محسوب نمی شود و فرزندان، احکام شرع، نظام اسلامی، ولایت، اهل بیت(ع)، قرآن و .

همه امانات الهی به شمار می روند.

امام جمعه یزد گفت: تکلیف و وظیفه ای که ما در برابر هر کدام از این امانات بر عهده داریم، سنگین است و همه باید در حفظ و رعایت و اصلاح و رد کردن آن به اهلش وظیفه داریم.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی، بسیاری از مردم به ویژه شهدا، این امانات الهی را حفظ کردند و انقلاب اسلامی به عنوان امانت آنها چهار دهه حفظ شده و اکنون نیز باید با امانتداری آن را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که حرم اهل بیت(ع) نیز از امانات الهی بود، خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین امانتدار در این زمینه بود و تا پای جان از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: اقتدار کشور به عنوان امانت الهی صیانت شود

آیت الله ناصری: اقتدار کشور به عنوان امانت الهی صیانت شود