مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-13اقتصادي

اختصاص یک میلیارد تومان برای مرمت و بازسازی بازار قدیم کبودراهنگ


فرماندار کبودراهنگ از اختصاص یک میلیارد و 380 میلیون تومان اعتبار برای مرمت و بازسازی بازار قدیم این شهر در کمیته برنامه ریزی خبر داد.

- مسلم غلامی در جلسه کمیته میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان اظهار کرد:با توجه به اوقافی بودن بیشتر مغازه های بازار قدیمی شهر کبودراهنگ مساعدت لازم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در خصوص مرمت و بازسازی این بازار قدیمی که قدمت بالایی دارد ضرورت دارد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد بخش گردشگری و بوم گردی در تالاب شیرین سو و روستای گردشگری اکنلو و روستاهای صنعتی ویان و کردآباد یادآورشد: سرمایه گذاری در بخش گردشگری از نقش موثری در اشتغالزایی پایدار برخوردار خواهد بود.

غلامی همچنین گفت: در مرکز شهر مکان گردشگری وجود ندارد و باید با مرمت و بازسازی مکان های قدیمی و ایجاد موزه مردم شناسی مکان های گردشگری برای بازدید مسافران و گردشگران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری حمایت می کند، گفت: شهرستان کبودراهنگ از قابلیت های زیادی در حوزه گردشگری برخوردار بوده که سرمایه گذاری در این بخش زمینه اشتغال دو چندان جوانان منطقه را فراهم می کند.

غلامی تاکیدکرد: شناسایی ظرفیت های میراث فرهنگی و گردشگری و مراقبت و نگهداری اماکن و موقعیت های گردشگری از ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک میلیارد تومان برای مرمت و بازسازی بازار قدیم کبودراهنگ

اختصاص یک میلیارد تومان برای مرمت و بازسازی بازار قدیم کبودراهنگ