مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-12اقتصادي

پیشرفت فیزیکی حفاری تونل شبکه آبیاری گیوی به 70 درصد رسید


معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل روند اجرایی سامانه خط انتقال شبکه سد گیوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی حفاری تونل طرح شبکه آبیاری گیوی به 70 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جبرییل رمضانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران روند اجرایی سامانه خط انتقال شبکه سد گیوی را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی حفاری تونل طرح شبکه آبیاری گیوی به 70 درصد رسیده است.

وی افزود: برای اتمام طرح شبکه آبیاری گیوی هفت هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صوت تامین اعتبار تا 2 سال آینده به اتمام می رسد.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل تصریح کرد: با اجرای شبکه آبیاری و زهکشی گیوی سه هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان کوثر  و یک هزار و 20 هکتار باغات زیر پوشش آبی قرار می گیرد.

وی با تشریح ابعاد فنی این پروژه گفت: اجرای شبکه اصلی آبیاری و زهکشی سد گیوی شامل 2 بخش سامانه انتقال آب از سد به شبکه به طول 7.

6 کیلومتر با لوله فولادی به قطر 1600 میلی متر و خطوط لوله تحت فشار و سازه های آبی وابسته به طول 60 کیلومتر با لوله های فولادی، جی آرپی و پلی اتیلن در سایزهای مختلف از 130 میلیمتر تا 1600 میلیمتر در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی حفاری تونل شبکه آبیاری گیوی به 70 درصد رسید

پیشرفت فیزیکی حفاری تونل شبکه آبیاری گیوی به 70 درصد رسید