مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-12سياسي

شرایط برای حضور فعال دانشگاه ها در عرصه بین الملل فراهم شود


رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشگاه ها در شرایطی قرار دارند که می توانند در فضای بین المللی نقش آفرینی کنند باید موانع موجود بر طرف و شرایط برای حضور فعال در عرصه بین الملل فراهم شود.

- رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشگاه ها در شرایطی قرار دارند که می توانند در فضای بین المللی نقش آفرینی کنند باید موانع موجود بر طرف و شرایط برای حضور فعال در عرصه بین الملل فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در نشست نشست هیئت رییسه دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: زمان نیاز دارد تا دانشگاه های تازه تأسیس و با قدمت کم، روند تکاملی و تحولی را طی کنند و به ندرت دانشگاه هایی وجود دارند که با وجود قدمت کم اما این روند را پیموده اند، از جمله؛ دانشگاه کاشان و تربت حیدریه که قدمت بسیاری ندارند اما چرخه تحولی آنها در مسیر خوبی قرار دارد و از دلایل مهم آن فعالیت و پای کار بودن خیرین است، همچنانکه در دانشگاه تربت حیدریه 5 ساختمان با حمایت خیرین در حال احداث است.

دکتر داداش پور افزود: دانشگاه رازی در یک روند تکامل یافته قرار گرفته و نسبت به 10 الی 15 سال گذشته پیشرفت و تحول صورت گرفته در آن چشمگیر و مشهود است.

رییس سازمان امور دانشجویان در ادامه بین المللی شدن دانشگاه ها را امری بسیار مهم برشمرد و تأکید کرد: دانشگاه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای حضور فعال دانشگاه ها در عرصه بین الملل فراهم شود

شرایط برای حضور فعال دانشگاه ها در عرصه بین الملل فراهم شود