مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:202022-11-12ورزشي

خراسان جنوبی فاتح مینی گلف شرق کشور شد


دبیر فدراسیون گلف با اشاره به نهادینه شدن اخلاق در این رشته ورزشی گفت: قهرمانی خراسان جنوبی در منطقه شرق کشور نشان از وجود زیرساخت های مناسب دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رضا محمودی زاوه، رییس هیئت گلف خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه مسابقات مینی گلف شرق کشور اظهار داشت: این مسابقات با حضور استان های خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و کرمان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد ورزشی منطقه ای 50 مینی گلف باز به رقابت پرداختند، افزود: این مسابقات در دو راند و در قالب 18 پار برگزار شد که در پایان راند دوم نفرات برتر معرفی شدند.

رییس هیات گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: در پایان روز دوم و با مجموع امتیازات کسب شده در بخش تیمی آقایان خراسان جنوبی تیم برتر و به ترتیب تیم های کرمان و خرسان رضوی در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.

محمودی زاوه یادآور شد: در بخش تیمی بانوان مسابقات قهرمانی مینی گلف شرق کشور خراسان جنوبی اول، تیم بانوان کرمان دوم و تیم بانوان سیستان و بلوچستان سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش انفرادی آقایان نیز اسماعیل سلیمی طبس از خراسان جنوبی قهرمان شد، علیرضا نوری از کرمان دوم و جواد خیرآبادی از خراسان جنوبی سوم و در بخش انفرادی بانوان فاطمه کارگر از خراسان جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی فاتح مینی گلف شرق کشور شد

خراسان جنوبی فاتح مینی گلف شرق کشور شد