مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-12ورزشي

برد پرگل ما نشان از توان فنی ماست نه ضعف حریف!


سرمربی تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان گفت: بنده از بازیکنان خود راضی هستم چرا که عملکرد خوبی داشتند و نکاتی که ما بر آنها تاکید داشتیم را رعایت کردند.

- کلثوم دارا در گفتگو با ایسنا، افزود: بازی در مقابل تیم آریا پاک البرز، رقابت بسیار خوبی بود توانستیم با نتیجه 12 بر 3 به پایان رسید و این نتیجه به معنای بازی ضعیف رقیب نبود.

وی با بیان اینکه تیم رقیب بسیار خوب بازی کرد اما تیم ما بازی بهتری را از خود نشان داد، تصریح کرد: ما با برطرف کردن ضعف های خود در بازی های گذشته و رعایت نکات توانستیم بازی بهتری را از خود نشان دهیم.

دارا ادامه داد: بنده از بازیکنان خود راضی هستم چرا که عملکرد خوبی داشتند و نکاتی که ما بر آنها تاکید داشتیم را رعایت کردند و امیدواریم در بازی های بعدی نیز این روند ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: این پیروزی را به مجموعه فولاد، تماشاگران که حضور پیدا کردند و تمام کسانی که ما را حمایت کردند و در این مدت کنارمان بودند، تبریک می گویم.

در ادامه مهدی زاده کاپیتان تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان، گفت: بازی با کیفیتی را داشتیم.

تیم هایی که در لیگ کشور شرکت کردند تیم های بسیار خوبی هستند و ما توانستیم نسبت به بازی های قبلیمان رقابت بهتری را داشته باشیم و همچنین پیروز این بازی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد پرگل ما نشان از توان فنی ماست نه ضعف حریف!

برد پرگل ما نشان از توان فنی ماست نه ضعف حریف!