مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:302022-11-12سياسي

دوره تخصصی سواد فضای مجازی «نشا» در زاهدان برگزار شد


نخستین دوره تخصصی سواد فضای مجازی ویژه مدرسین و مربیان سواد فضای مجازی با رویکرد نوجوان و خانواده در زاهدان و منطقه سیستان برگزار شد.

- نخستین دوره تخصصی سواد فضای مجازی با عنوان نشا و با هدف ارتقاء سطح مربیان و مدرسین سواد فضای مجازی شمال استان و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارتقاء فرهنگ کاربری در فضای مجازی، به صورت هم زمان در زاهدان و منطقه سیستان برگزار شد.

این دوره با رویکرد نوجوان و خانواده در 9 سرفصل متشکل از 3 استاد کشوری و 2 استاد استانی با عناوین زیر برگزار شد: - هدف، برنامه ریزی و فضای مجازی(دکتر صالح اصغری)؛ - نوجوان دیجیتال(دکتر صالح اصغری)؛ - سلبریتی و فرهنگ شهرت(مهندس حسین حق پناه)؛ - هویت شناسی نوجوان(مهندس حسین حق پناه)؛ - تکنیک های اقناعی در رسانه(مهندس سعید کسرایی)؛ - فیک نیوز و اخبار جعلی(دکتر صالح اصغری)؛ - کسب و کار و فضای مجازی(مهندس سعید کسرایی)؛ - راهکار های مدیریت رسانه در خانواده( مهندس سعید دهنوی)؛ - فنون سخنرانی و ارائه موثر( مهندس یوسف برادران مهر).

مربیان و مدرسین حاضر در دوره تخصصی سواد فضای مجازی نشا، متشکل از 32 خانم و 8 آقا هستند که عموماً دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، مربیان و معلمین آموزش و پرورش و طلاب حوزه های علمیه می باشند که بعد از اعلام نتایج آزمون دوره، برگزیدگان از هفته ی آخر آبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره تخصصی سواد فضای مجازی «نشا» در زاهدان برگزار شد

دوره تخصصی سواد فضای مجازی «نشا» در زاهدان برگزار شد