مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 12:152022-11-12اقتصادي

عمان برای سرمایه گذاری ایرانی ها در این کشور تسهیلات می دهد


در دیدار وزیر صمت با معاون وزیر تجارت عمان، طرف عمانی آمادگی خود را جهت حضور کارخانه های ایرانی در عمان و راه اندازی خط تولید همراه با ارائه تسهیلات تعرفه ای، - مالیاتی و اهدای زمین اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، در دیدار صالح بن سعید، معاون وزیر تجارت و صنعت عمان و سید رضا فاطمی امین، طرفین در خصوص راهکارهای توسعه تجارت و مبادلات تجاری میان دو کشور سرمایه گذاری های مشترک، تهاتر کالا، توافقنامه تجارت ترجیحی و حضور شرکت ها و کارخانه های ایرانی در عمان بحث و تبادل نظر کردند.

آمادگی یک شرکت تولید لوازم خانگی برای احداث خط تولید در عمان سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت ضمن خوش آمدگویی به هیأت عمانی، به آمادگی ایران و شرکت ها و کارخانه های ایرانی برای سرمایه گذاری در عمان اشاره کرد و افزود: اکنون یکی از کارخانه های تولید لوازم خانگی آماده احداث خط تولید در عمان است اما ما پیشنهاد می کنیم که این خط تولید با سرمایه گذاری مشترک تجار عمانی و ایرانی احداث شود.

وی به رشد 70 درصدی تجارت ایران و عمان در 7 ماه سال 1401 نسبت به سال 1400 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بیشتر مواردی که در سفر به عمان با همتایان عمانی توافق شده بود، محقق شده است و مواردی نیز باقیمانده که نیاز به پیگیری بیشتر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمان برای سرمایه گذاری ایرانی ها در این کشور تسهیلات می دهد

عمان برای سرمایه گذاری ایرانی ها در این کشور تسهیلات می دهد