مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-12پزشكي

عوارض ابتلای مجدد به کووید خطرناک تر است


نتایج یک مطالعه نشان می دهد پیامدهای ابتلای مجدد به بیماری کووید-19 از اولین باری که بیمار به کروناویروس آلوده می شود، خطرناکتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متخصصان آمریکایی بر اساس بررسی های خود اظهار داشتند: بدون در نظر گرفتن وضعیت واکسیناسیون، عوارضی چون خطر مرگ، بستری شدن در بیمارستان و مشکلات جدی ناشی از کووید-19 با ابتلای مجدد به این بیماری در مقایسه با اولین باری که فرد به کروناویروس آلوده می شود، به طور قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

متخصصان دانشگاه واشنگتن در سنت لوییس تاکید کردند: ابتلای مجدد به کووید-19 خطر بروز مشکلات حاد و طولانی مدت ناشی از بیماری را افزایش می دهد که این موضوع در افراد واکسینه نشده، واکسینه شده و افرادی که دُز یادآور را دریافت کرده بودند، مشهود بود.

این یافته ها بر اساس بررسی اطلاعات جمع آوری شده مربوط به 443 هزار و 588 بیمار مبتلا به کووید-19 در فاصله اول مارس 2020 تا شش آوریل، 40 هزار و 947 بیمار که دو بار یا بیشتر به کرونا آلوده شده و 5.

3 میلیون فرد سالم بدست آمده است.

اکثر افراد حاضر در این بررسی مرد بودند.

بررسی ها نشان داد: بیمارانی که مجدد به کروناویروس آلوده شده بودند، در مقایسه با افرادی که فقط یک بار به بیماری کووید مبتلا شده بودند، بیش از دو برابر در معرض خطر مرگ و بیش از سه برابر در معرض خطر بستری شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض ابتلای مجدد به کووید خطرناک تر است

عوارض ابتلای مجدد به کووید خطرناک تر است