مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-12سياسي

هیئت های مذهبی بانوان ظرفیت مهم «جهاد تبیین» در جامعه اند


مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: هیئت های مذهبی بانوان و تشکل های دینی ظرفیت مهم و اثرگذار در ترویج «جهاد تبیین» در جامعه اند.

- اردبیل - مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: هیئت های مذهبی بانوان و تشکل های دینی ظرفیت مهم و اثرگذار در ترویج جهاد تبیین در جامعه اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری اظهار کرد: اگر بخواهیم تعالیم دینی و مفاهیم قرآنی در متن زندگی شکل گرفته و جاری شود، توجه به نقش مادران بسیار جدی و کلیدی است.

با نگاهی به موضوعات مختلف می توان به این موضوع پی برد که مواردی که در جامعه برای ما تبدیل به فرهنگ شده است، در ابتدا توسط مادران شکل گرفته است.

حجت الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه هیئت های مذهبی بانوان می تواند رکن مردمی سازی اتفاقات را رقم بزند، تاکید کرد: بسیاری از کارهای فرهنگی در جامعه از استمرار و پایداری مناسبی برخودار نیست که اگر به درستی به جریان مردمی واقعی متصل شود، این حرکات ماندگار خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش دشمن در ضربه زدن به جایگاه زن و مادر و ایجاد فتنه های اخیر در کشور، بر ضرورت هوشیار و بصیرت بانوان تاکید کرد و گفت: رسانه های غربی در تمام عرصه ها، هجوم سنگینی را به باورها، ارزش ها و هنجارهای اسلامی به ویژه مباحث مرتبط با حوزه زن و خانواده آغاز کرده اند برای مثال با هدف تغییر فرهنگ و مقررات حاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی بانوان ظرفیت مهم «جهاد تبیین» در جامعه اند

هیئت های مذهبی بانوان ظرفیت مهم «جهاد تبیین» در جامعه اند