مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 10:302022-11-12فرهنگي

هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران به کار خود پایان داد


با حضور مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین پایانی هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه که شب گذشته 20 آبان در محل سالن اجتماعات دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد، گفت: هنر و اقتصاد مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم به شکوفایی می رسند.

عبدالرضا سهرابی، با بیان اینکه حمایت خود را از برگزاری این جشنواره بیشتر خواهیم کرد پیشنهاد داد؛ جشنواره به صورت دوسالانه عکس، پوستر و کارت پستال برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره ملی عکس زعفران موجب معرفی و شناخت هرچه بیشتر و بهتر این محصول به دنیا و بازارهای جهانی می شود.

علی عمرانی، دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه در آیین اختتامیه گفت: جشنواره امسال با حضور 70 عکاس که 40 عکاس کشوری و 30 عکاس منطقه ای بودند برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حضور عکاسان در این جشنواره منجر به خلق 821 اثر خلق شد، گفت: آثار هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران در سه بخش اصلی، ویژه و جنبی توسط داوران ارزیابی و نفرات برتر هر بخش معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران به کار خود پایان داد

هفتمین جشنواره ملی عکس زعفران به کار خود پایان داد