مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-12اجتماعي

جنایت استفاده از آب شرب برای فضای سبز در سهند/مسافران امنیت ندارند!


چرا شهری ایجاد شده و الان اتوبوس شرکت واحد نمی تواند داخل آن مسافران را جابه جا کند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سهند، حسین عباس زاده شهردار شهر جدید سهند صبح امروز در نشست رسانه ای با خبرنگاران سهند با بیان اینکه اصحاب رسانه بلندگوی جامعه هستند، اظهار کرد: باید با کمک رسانه ها مشکلات سهند را فریاد بزنیم! چرا شهری ایجاد شده و الان اتوبوس شرکت واحد نمی تواند داخل آن مسافران را جابه جا کند؟ میلیاردها تومان صرف طراحی اصولی فاز 4 شده است ولی پلیس راهور به دلیل امنیت مسافران اجازه راه اندازی اتوبوس واحد را نمی دهد.

وی ادامه داد: شرکت عمران شهر سهند به عنوان متولی شهر وظیفه دارد در ازای فروش زمین هایی که متعلق به همین مردم است امکانات و زیرساخت را اجرا کند.

برای مثال شرکت عمران قادر است با فروش یک قطعه 2 هزار متری تجاری در سطح شهر یک اتوبوس برای شهر بخرد ولی چنین کاری برای شهرداری با بودجه محدود ممکن است سال ها طول بکشد.

همانطور که در شهر جدید گلبهار مشهد شرکت عمران این شهر 20 دستگاه اتوبوس خریده و در اختیار حمل و نقل این شهر قرار داده است.

جنایت استفاده از آب شرب  برای فضای سبز در سهند عباس زاده در مورد آبیاری فضای سبز سهند با آب شرب بیان داشت: این یک جنایت است که از آب شرب برای آبیاری فضای سبز استفاده شود و در دنیا از سیستم بازچرخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت استفاده از آب شرب برای فضای سبز در سهند/مسافران امنیت ندارند!

جنایت استفاده از آب شرب برای فضای سبز در سهند/مسافران امنیت ندارند!