مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-12اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه با 1950 میلیارد ریال


شهردار شیراز با اشاره به افتتاح وکلنگ زنی 29 پروژه عمرانی، فرهنگی، گردشگری، ورزشی، خدماتی و زیست محیطی شهرداری این کلانشهر گفت: اعتبار این 29 پروژه، - 1950 میلیارد ریال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسن اسدی در آیین افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، گردشگری، خدماتی و زیست محیطی شهرداری شیراز با بیان اینکه این کلانشهر امروز دارای پروژه های بسیاری است، اظهار کرد: این پروژه ها تنها در حوزه عمرانی نبوده بلکه در سایر حوزه ها همچون ورزشی، تفریحی، فرهنگی، گردشگری، زیست محیطی بر اساس نیازهایی که کلانشهر شیراز دارد، تعریف شده است.

او بیان کرد: یکی از این پروژه ها خط 2 قطار شهری است که از ایستگاه قهرمانان آغاز و تا ایستگاه میدان امام حسین (ع) است و تلاش داریم بر اساس وعده داده شده تا پایان سال بخشی از این خط افتتاح شود.

شهردار شیراز با بیان اینکه پروژه های تأثیرگذار و بزرگ مقیاس شهرداری از قبیل بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی و دور برگردان نیایش را به زودی به بهره برداری می رسانیم افزود: امروز مشکلات عدیده ای بر سر راه اجرای پروژه ها است که از آن جمله می توان به تملک املاک و جابجایی تأسیسات شهری در مسیر اجرای پروژه های عمرانی نام برد، که انجام آن مستلزم همکاری دستگاه های مختلف اجرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه با 1950 میلیارد ریال

افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه با 1950 میلیارد ریال