مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-12سياسي

درخواست تاجیک ها از ایران برای تسهیل گردشگری و کاهش نرخ پروازها


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در سفرش به تاجیکستان از درخواست مسئولان این کشور برای تسهیل گردشگری و کاهش نرخ پروازها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر شالبافیان در دیدار با تاج الدین جوری زاده، رییس کمیته گردشگری تاجیکستان، کمال الدین مومن راه، معاون اول رییس کمیته گردشگری این کشور و سلیم دولت زاده، مدیر بخش مناسبت های بین المللی کمیته گردشگری تاجیکستان خواستار تقویت و توسعه همکاری های دو کشور در حوزه گردشگری شد.

در این دیدارها مسئولان گردشگری ایران و تاجیکستان بر توسعه روابط گردشگری تاکید داشتند و بر اساس ملاقات هایی که از قبل داشتند تاکید بر این بود که ملاقات ها منجر به عقد قرار داد و برنامه های عملیاتی بین بخش های خصوصی شود و با تسهیل و برداشتن موانع راه های همکاری این دو کشور در حوزه گردشگری تقویت شود.

در این نشست همچنین در خصوص همکاری های گردشگری، خصوصاً تبادل اطلاعات گردشگری، به خصوص اطلاعات بخش های خصوصی دو کشور، گردشگری سلامت، انتقال تجربه ایران به تاجیکستان در زمینه هتل داری، استانداردها و … مذاکره شد و مسئولان تاجیکستان پیشنهاد دادند که دوره آموزشی برای همکاران تاجیک در ایران به صورت وبینار و یا حضوری برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تاجیک ها از ایران برای تسهیل گردشگری و کاهش نرخ پروازها

درخواست تاجیک ها از ایران برای تسهیل گردشگری و کاهش نرخ پروازها