مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 03:452022-11-12ورزشي

نداشتن بودجه مصوب، دغدغه ورزش کارگری


رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: با وجود این که طی 4 سال گذشته بودجه مصوب از سوی وزارت ورزش و جوانان نداشتیم و از نظر ساختاری دچار مشکل هستیم، - اما از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی را در ورزش کارگری شاهد بودیم.

جواد رمضی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد 4 ساله خود در ورزش کارگری، اظهار کرد: راه اندازی و تقویت حوزه آموزش فدراسیون ورزش کارگری یکی از اتفاقات خوبی بود که برای اولین بار در این دوره رقم خورد که تاثیر زیادی در رشد و پیشرفت ورزش کارگری داشت.

وی گفت: در گذشته بهترین جایگاه ما در مسابقات جهانی ورزش کارگری نهمی جهان بود، اما با افزایش تعداد رشته های اعزامی و رشد قابل توجه تعداد مدالها توانستیم جایگاه خود را در مسابقات جهانی 2019 اسپانیا و همچنین مسابقات شرکت ها تا سومی ارتقاء دهیم و ورزش کارگری ایران را در دنیا مطرح کنیم.

همچنین قهرمانی در دو دوره مسابقات فوتبال شرکت ها و فوتبال ساحلی از دیگر افتخاراتی بود که در این دوره رقم خورد.

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری با اشاره به راه اندازی لیگ برتر در اکثر رشته های کارگری، افزود: با حمایت و تعاملات خوبی که با فدراسیونهای ورزشی داشتیم سعی کردیم برای اولین بار لیگ کارگری را در رشته های مختلف ورزشی راه اندازی کنیم که اقدام موثر و خوبی برای تشکیل تیم های ملی ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن بودجه مصوب، دغدغه ورزش کارگری

نداشتن بودجه مصوب، دغدغه ورزش کارگری