مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 00:002022-11-11اقتصادي

مشقت در مجتمع «جانبازان» اسلامشهر 17ساله شد/مسئول رفع معضلات کیست


مجتمع « جانبازان» شهرک قائمیه اسلامشهر در حالی 17 ساله می شود، که این بزرگواران بدون کمترین امکانات و با رنج و سختی در این واحدها زندگی می کنند و گویی این مشقت ها پایانی هم ندارد.

- اسلامشهر- مجتمع جانبازان شهرک قائمیه اسلامشهر در حالی 17 ساله می شود، که این بزرگواران بدون کمترین امکانات و با رنج و سختی در این واحدها زندگی می کنند و گویی این مشقت ها پایانی هم ندارد.

، گروه استان ها: حدود 17 سال پیش یک مجتمع 980 واحدی به نام جانبازان در بلوک های چهار طبقه، 12 و 20 واحدی توسط مسئولان وقت بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت مسکن و شهرسازی برای اسکان جانبازان ساخته شد.

اما تنها چیزی که می توان گفت، در ساخت این مجتمع رعایت نشده است، رعایت حال جانبازان گرانقدر دفاع مقدس و وضعیت جسمانی این بزرگواران در مجتمع مذکور است.

این مجتمع بدون در نظر گرفتن کمترین سرانه های عمومی و امکانات مورد نیاز احداث شده است، عدم رسیدگی به فضای سبز، نبود آسفالت مناسب و ده ها مشکل دیگر تنها گوشه ای از کمبودهای مجتمع جانبازان اسلامشهر است.

این اگرچه مجتمع جانبازان فاصله ای کمتر از یک دقیقه با شهر اسلامشهر دارد، اما مجموعه ای از محرومیت ها در این شهرک سبب گلایه مندی ساکنان آن شده است، این شهرک اگرچه برای اسکان جانبازان احداث شده اما از کمترین امکانات شهری محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشقت در مجتمع «جانبازان» اسلامشهر 17ساله شد/مسئول رفع معضلات کیست

مشقت در مجتمع «جانبازان» اسلامشهر 17ساله شد/مسئول رفع معضلات کیست