مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 22:422022-11-11سياسي

دشمنان به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند


دشمنان به دنبال برجسته سازی و بزرگ نشان دادن ضعف ها و کوچک کردن دستاوردها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمدمهدی اسماعیلی امروز در نشست با فعالان فرهنگی محلات اظهار کرد: محلات تاریخ پرافتخاری داشته و همیشه مورد توجه بوده است؛ علمای بزرگی در این شهرستان باعث تحول و پیشرفت ها شده اند.

وی افزود: استان مرکزی ظرفیت های بسیاری در صنعت، کشاورزی و معادن دارد؛ اندیشمندان و عالمان زیادی نیز از دیرباز در خود جای داده که در راس آنها امام راحل قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم در بخش هنر فراهم کردن فرصت های برابر برای اهالی فرهنگ و هنر است.

اسماعیلی ادامه داد: در ماه اخیر اتفاقاتی افتاد که البته پیش بینی آن شدت بود، چراکه دشمن نتوانست موفقیت های انقلاب اسلامی را ببینید، آنها برای کمرنگ کردن دستاوردها و حرکت های جهادی که باعث کاهش میان مردم و حاکمیت شد برنامه ریزی کرده بودند تا با یک بهانه ای ایران را مورد تحریم و تهدید قرار دهند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال برجسته سازی و بزرگ نشان دادن ضعف ها و کوچک کردن و پنهان کردن موفقیت های کشورمان هستند؛ ملت ایران با قدرت به مسیر پیشرفت خود ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند

دشمنان به دنبال کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند