مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 19:552022-11-11سياسي

یک قدم از مسیر شهدا عقب نخواهیم نشست


وزیر ارشاد با تأکید بر اینکه یک قدم از مسیر شهدا عقب نخواهیم نشست، گفت: بدون لکنت از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان محلات با بیان اینکه دولت انقلابی به دنبال ایجاد فرصت های برابر با نگاهی عادلانه برای اهالی فرهنگ و هنر است، تصریح کرد: این مسئله از وظایف دولت مردمی به شمار می رود زیرا طبق میثاق نامه ای که در ابتدای کار دولت، قرائت و امضا شد، متعهد شدیم برای رساندن کشور به نقطه تعالی در تمامی حوزه ها از هیچ کوششی دریغ نکنیم و با مسئولیت پذیری و با قدرت وظایف محوله را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: تمامی اعضای دولت مردمی تلاش خواهند کرد که همراه با رییس جمهور مکتبی، در مسیر مسئولیت پذیری و جهادی خدمت به مردم استوار بمانند.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود به وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: رخدادهای اخیر در کشور برای دولت، قابل پیش بینی بود زیرا طبق تحلیل هایی که وجود داشت می دانستیم که دشمن تحمل تماشای موفقیت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را ندارد و کاهش فاصله مردم با حاکمیت همچون خاری بر چشم دشمنان بود و بر همین اساس با ایجاد انشقاق جامعه به دنبال تلخ کامی ملت ایران پس از دستاوردهای چند وقت اخیر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قدم از مسیر شهدا عقب نخواهیم نشست

یک قدم از مسیر شهدا عقب نخواهیم نشست