مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-11سياسي

اجتناب از به کارگیری بازنشستگان در ادارات


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تعداد جوانان با تحصیلات عالی در استان افزایش یافته و نباید بازنشستگان در ادارات و امور دولتی به کارگیری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به رونمایی های اخیر از دستاوردهای دفاعی کشور اظهار کرد: رونمایی از توانمندی های جدید دفاعی و فضایی ایران که در هفته گذشته صورت گرفت، دنیا را در حیرت فرو برد.

وی تصریح کرد: دستیابی به این تکنولوژی ها در محاصره تکنولوژی که بدترین محاصره است، واقعاً حیرت آور و نشان از نبوغ حیرت آور ایرانی ها است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دستیابی به این تکنولوژی ها در محاصره تکنولوژی نشان می دهد که ایران در این مسیر توقف نخواهد داشت و این کابوس بزرگی برای کدخداهای خود خوانده دنیا است.

آیت الله عاملی موشک فوق صوت با سرعت 6 هزار کیلومتر در ساعت آن هم به صورت قاره پیما را کابوس وحشتناکی برای بدخواهان این کشور دانست و افزود: چند صد سال گذشته در ایران هیچ حکومتی به فکر توانمندی در صنایع دفاعی نبود و لذا ایران به صورت وحشتناکی تجزیه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در اطراف ما غالب کشورها بخشی از ایران بودند، 50 سال دست انگلیس و آمریکا بودیم اما ذره ای به صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتناب از به کارگیری بازنشستگان در ادارات

اجتناب از به کارگیری بازنشستگان در ادارات