مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-11فرهنگي

چشم امید «بیرو» به تب وتاب جام جهانی/ زندگی بیرانوند مخاطب دارد؟


پخش کننده فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی ضمن اشاره به شرایط نامساعد فروش این فیلم تأکید کرد که امید دارند تب و تاب جام جهانی بر استقبال از این فیلم تأثیر بگذارد.

- پخش کننده فیلم سینمایی بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی ضمن اشاره به شرایط نامساعد فروش این فیلم تأکید کرد که امید دارند تب و تاب جام جهانی بر استقبال از این فیلم تأثیر بگذارد.

امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش فیلم نمایش گستران که این روزها فیلم سینمایی بی رو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی را در حال پخش در سینماهای کشور دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت استقبال از این فیلم و رضایت از فروش آن گفت: اول این سوال را پاسخ بدهید که این روزها کدام فیلم فروش خوبی دارد که بخواهیم به این سوال درباره بی رو پاسخ بدهیم؟ البته طبیعی این است که در هر شرایطی حتی در شرایط عادی هم وقتی چند فیلم همزمان اکران می شوند، فروش برخی بالاتر و فروش برخی پایین تر است اما نکته اینجاست که این روزها اساساً با شرایط عادی ای مواجه نیستیم که بتوانیم درباره فروش فیلم ها قضاوت کنیم.

چند فیلم زندگی نامه ای سراغ دارید که پرفروش شده باشد؟ وی ادامه: فیلم بی رو نزدیک به یک هفته است که اکران شده و باید زمان بدهیم تا راه خود را پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم امید «بیرو» به تب وتاب جام جهانی/ زندگی بیرانوند مخاطب دارد؟

چشم امید «بیرو» به تب وتاب جام جهانی/ زندگی بیرانوند مخاطب دارد؟