مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:272022-11-11اقتصادي

وزارت ارشاد 30 میلیارد به مدیریت کتاب اختصاص داده است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به گردش مالی اقتصاد کتاب در سال 1385 گفت:اقتصاد کتاب حدود 250 میلیارد تومان بود و وزارت فرهنگ سالانه 80 میلیارد برای این حوزه در اختیار داشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دلیجان، محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی شهرستان دلیجان اظهار کرد: طی یک دهه اخیر مشکلات اقتصادی اعم از تورم و مشکلات ارزی کشور را با چالش هایی مواجه کرد به طوری که مقام معظم رهبری در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم با اعلام نارضایتی از اقدامات یک دهه گذشته بر تلاش دولت سیزدهم در رفع این مشکلات تاکید کردند.

وی افزود: نه تنها مشکلات اقتصادی، بلکه مشکلات فرهنگی نیز وضعیت به مراتب اسف بارتری از اقتصاد داشته که امروز نتایج مشروع اعلام خواهد شد.

اسماعیلی با اشاره به وضعیت پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: در برخی از استان ها پروژه هایی داریم که با وجود گذشت 20 سال از کلنگ زنی هنوز به مرحله افتتاح نرسیده اند، دولت سیزدهم هیچ پروژه جدیدی را کلنگ زنی نکرده و تمرکز خود را بر تکمیل پروژه های نیمه تمام معطوف کرده است که بخشی نیز به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز در ماه های آتی در سراسر کشور افتتاح خواهند شد.

وی همچنین تاکید کرد: نهضت بازگشت به مساجد را در دستور کار داریم، در 72 شهرستان بیش از 40 هزار نفر در مساجد حضور پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت ارشاد 30 میلیارد به مدیریت کتاب اختصاص داده است

وزارت ارشاد 30 میلیارد به مدیریت کتاب اختصاص داده است