مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:102022-11-11سياسي

12 نشریه علمی تخصصی در حوزه علمیه لرستان منتشر می شود


مدیر حوزه علمیه لرستان از فعالیت 12 نشریه علمی تخصصی در حوزه علمیه استان لرستان خبر داد و گفت: دو نشریه از نشریات حوزوی لرستان جزء 16 نشریه برتر کشور هستند.

- حجت الاسلام احد عبداللهی، در نشست نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه و مجمع نمایندگان طلاب لرستانی مقیم استان قم که در دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد، با قدردانی از تلاش های مسئولان حوزوی برای راه اندازی سطح 3 تخصصی مهدویت در این استان، اظهار کرد: امسال با پیگیری های مسئولان، سطح 3 تخصصی مهدویت در لرستان راه اندازی شده است و علاقمندان در این مرکز مشغول تحصیل در این رشته هستند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه علمیه لرستان اقدامات و فعالیت های چشمگیری در حوزه های مختلف صورت گرفته است، گفت: برنامه های تهذیبی و قرآنی، علمی آموزشی، پژوهشی و تبلیغی با دقت در حال انجام است.

مدیر حوزه علمیه لرستان، ایجاد و راه اندازی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، گسترش همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی متعدد و راه اندازی گروه ها و هسته های علمی پژوهشی در استان را از دیگر فعالیت های حوزه علمیه لرستان در سال جاری برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 نشریه علمی تخصصی در حوزه علمیه لرستان منتشر می شود

12 نشریه علمی تخصصی در حوزه علمیه لرستان منتشر می شود