مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-11سياسي

ایران، آمریکا را آزار می دهد


آمریکایی ها می گویند یکی از چالش هایی که ما داریم مربوط به ایران است و از آن به عنوان تضعیف کننده دمکراسی غربی یاد می کنند و می گویند ایران ما را آزار می دهد و هویت ما را از بین برده است و ایران دشمن معمولی نیست و رقیب ما است.

- آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه قم که 20 آبان ماه در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در 14 خرداد سال جاری سخنانی بیان کردند که نشان می دهد باید افتخار کنیم که رهبری آگاه، آینده نگر و دارای پیش بینی قوی درباره مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: رهبر معظم انقلاب بیان کردند امروز بهترین امید دشمن برای ضربه زدن به کشور، اعتراضات مردمی است و دشمن با کار روانی، فضای مجازی، پول و مزدور پروری می خواهد مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار بدهند؛ البته دشمن در این محاسبه نیز مانند سایر محاسبات راه غلطی در پیش گرفته است.

خطیب جمعه قم عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن سخنرانی توصیه کردند نگذارد ضد انقلاب و دشمن و از انقلاب شما هویت زدایی کند و حقیقت انقلاب را واژگونه نشان دهد، نگذارید یاد امام (ره) کمرنگ شود؛ زیرا امام (ره) روح انقلاب است همچنین نگذارید ارتجاع در کشور ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، آمریکا را آزار می دهد

ایران، آمریکا را آزار می دهد