مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-11سياسي

ارائه دستاوردهای ترویج علم در بزرگترین پلانتاریوم خاورمیانه


در آغاز برنامه های هفته ترویج علم نمایشگاه دو روزه از دستاوردهای گروه های مختلف در این حوزه در آسمان نمای گنبد مینا برپا شده است.

- در آغاز برنامه های هفته ترویج علم نمایشگاه دو روزه از دستاوردهای گروه های مختلف در این حوزه در آسمان نمای گنبد مینا برپا شده است.

احمد کریمی، کارشناس نجوم آسمان مای گنبد مینا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جزییات برگزاری نمایشگاه دو روزه هفته ترویج علم، گفت: این نمایشگاه در راستای برنامه های هفته ترویج علم برگزار شده و طی آن 8 گروه فعال در حوزه ترویج علم، دستاوردهای خود را در این حوزه ارائه دادند.

وی اظهار کرد: این گروه ها دستاوردهای خود را در راستای ترویج علم در حوزه های نجوم، رباتیک، زمین شناسی، شیمی و دانش هوانوردی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در محوطه آسمان نما برپا شده است، ادامه داد: در کنار آن گنبد مینا در بخش آسمان نما، برنامه هایی را اجرایی کرده است که از آن جمله می توان به پخش برنامه آسمان نما با 50 درصد تخفیف اشاره کرد.

کریمی با بیان اینکه این برنامه آسمان نما در 4 سانس یک ساعته پخش خواهد شد، خاطر نشان کرد: این برنامه با همکاری انجمن ترویج علم برنامه ریزی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دستاوردهای ترویج علم در بزرگترین پلانتاریوم خاورمیانه

ارائه دستاوردهای ترویج علم در بزرگترین پلانتاریوم خاورمیانه