مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 01:052022-11-10سياسي

تقویت کننده های موشک SLS ماه آینده منقضی می شوند


شاید برایتان جالب باشد که حتی موشک ها هم تاریخ انقضا دارند و تقویت کننده های موشک ماموریت آرتمیس 1 ناسا، چه پرتاب شوند چه نشوند، در ماه دسامبر منقضی می شوند.

- شاید برایتان جالب باشد که حتی موشک ها هم تاریخ انقضا دارند و تقویت کننده های موشک ماموریت "آرتمیس "1 ناسا، چه پرتاب شوند چه نشوند، در ماه دسامبر منقضی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، در حالی که تاریخ پرتاب موشک SLS ناسا برای ارسال ماموریت آرتمیس 1 به ماه به دلیل اشکالات متعدد و طوفان ها همچنان با تعویق رویرو می شود، تاریخ انقضای تقویت کننده های سوخت جامد آن به سرعت در حال نزدیک شدن است.

پرتاب ماموریت آرتمیس 1 که از موشک سامانه پرتاب فضایی (SLS) با کمک دو تقویت کننده برای ارسال کپسول بدون سرنشین اوریون (Orion) به ماه استفاده می کند، روز گذشته به دلیل ورود قریب الوقوع طوفان استوایی نیکول (Nicole) به سواحل فلوریدا که محل پرتاب این موشک است، بار دیگر به تعویق افتاد و زودتر از چهارشنبه 16 نوامبر پرتاب نخواهد شد.

تصاویر ماهواره ای نشان می دهد که طوفان نیکول در حال حاضر در اقیانوس اطلس در کنار مرکز فضایی کندی ناسا (KSC) قرار دارد و با سرعت 110 کیلومتر در ساعت در حال نزدیک شدن به سکوی پرتاب 39B، یعنی همان محل پرتاب ماموریت آرتمیس 1 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت کننده های موشک SLS ماه آینده منقضی می شوند

تقویت کننده های موشک SLS ماه آینده منقضی می شوند